Friday, June 25, 2010

aku rindu europe

INI ENTRY SEMALAM TAPI TERTIDUR PUNYA PASAL.. HUJAN WEYH!! TAK TAHAN AKU DENGAN TEMPTASI NYA..
ohh today pergi bank dengan mama dekat shah alam. nak bertanyakan status investment kitaorang. i invested that when i was like.. what?? 11 years old???


(ohh yess aku mula menggilai income dari investment di bank sejak kecil)

THEN


i thought investing money in bank are the safest...


NOT!!!


8 years later, we found out i had 3-digit loss figures and mom's 4 digit figures.. NICE LA KAN??


we sold 2 of the investment.. another 2 kitaorang simpan cause nak tunggu harga naik and tak lah risky sangat compare to the other one..

lepas tu mama decide nak belanja makan burger king..


ahaha sebenarnya hari ni tak ada mod makan fast food.. balik cuti ni macam-macam dah telan..


McD

KFC

Pizza Hut

Domino's

Wendy's

Subways

Popeye's je belum..


tapi keluar je dari burger king tu... mak aih!!!!


SUMPAH MACAM PAGI AUTUMN NAK MASUK WINTER KAT FRANKFURT...


sejuknya ke tulang kau boleh terasa...

WINDY, COLD, CLOUDY


tapi of course yang tak sama frankfurt sangat dry, whereas malaysia sangat lah humid..

aku yang hanya memakai jeggings, tees n cardi

gambar caramel sundae berlatar-belakangkan burger king drive-thru shah alam

kamu orang tak rasa ke kesejukan yang aku rasa??


ini gambar masa dekat titisee (forgot the spelling) dengan mama.. titisee ni tak silap nya dekat sempadan switzerland dgn germany... sumpah aku tak ingat.. dah lama kot..


tapi seriously, rasa nak SANGAT-SANGAT pergi balik sana.. wuhuu.. kumpul duit, bila kaya kita pergi ok!!!

2 comments:

aion said...

btw, u shuld letak pictures jeggings baru ;p

ainil said...

shhh!!! kntoi!!! hahaha