Monday, January 17, 2011

yang mana satu idaman kalbu??

oink oink oink.. dah hapdate wishlist untuk 2011! macam nak tambah-tambah lagi tapi nanti-nanti la kot.. nak sugar glider seekor bila rase macam "heh, sekarang roomate duduk luar, balik kejap-kejap je.. takde teman.." ingat nak tambah lagi satu macam yang dibawah ini tapi kena pikir banyak-banyak kali.. sigh!

i actually been thinking to chop off my hair.. seriousssss... tengok satu blog ni her short hair really defines her face.. plus, aku malas nak jage! roomate kesayangan kata tak yah potong, skandal lame juga kate begitu.. (ang ang ang kantoi disitu! oy skandal lame je okeh!) tapi serious rase cam berkurun ta berambut pendek... errrr... ok last year dah potong rambut macam agnes monica dalam matahari tu.. sudah, jangan nak gedik..tee hehehe

soo it's kindda a situation i-dont-know-what-to-do-with-my-hair-to-cut-colour-and-relax-em..


for the past few months asek buat treament.. yet, rambut gugur jugak.. ommmmm, geram ohh..

kalau dengar si jason aka hairstylist aku tu memang la dia kata "u try buat ni la, itula lalala.."


no money no talk-talk bebeh.. tunggu duit ASB aku masuk riban-riban, ko buat la camne-camne pun rambut aku.. jangan kaler hijau je sudah, dibuatnya mak aku nampak memang kena sedut la rambut aku dengan vacuum cleaner.. ok penegasan metafora.. mak aku akan bebel je satu minggu suntuk..

soo apakah idea anda untuk rambut yang menawan?



No comments: