Sunday, April 24, 2011

itu menatam..

hari ni aku bgun lewat bohh.. 2ptg!! ngaaaa...gilerrrrrrrrrrrrr tul anak dara ni.. then pas mandi yadaaa2 dgn tak makan pada kul 3, straight aku gi bengkel.. bertukang sampai kul 11.. penat weyhhh penat... berhenti pada kul 9 utk tapau roti sadin 2 keping.. makan maggi ayam cendawan aum aum ngan roti sadin kul 1.. dan paling best sekali, satu ream a3 and pokok kari dengan lada tomato yang aku beli semalam telah di 'shi-shi' oleh sekor pendatang asing berbulu dan berkaki empat.. 7KALI BROOOO AKU MOP LANTAI!!! bau dia... puhhhhhhhhhhhhhh... harum.. wekk aku tak lalu nak cakap, tekak da loya dah la tak nak cakap..

P/S: bella, kalau ko baca ni kan... sabar banyak-banyak taw.. Tuhan lebih sayang dia.. kita doa dia masuk syurga ok!

1 comment:

hani bella said...

heeee pemsomelnye nenel. maceh syg.miss u so much :')