Friday, July 29, 2011

hostel yang tak kesampaian

im gonna start with me not getting a place in campus' hostel.. for those yang dah tahu.. it's lame.. but im so pissed because i think orang yang dapat tu semuanya tak layak.. *monolog dalaman: bajet kau tu bagus sangat la??*

but actually because aku suka analyse terlampau.. i mean kadang-kadang aku analyse mat rempit yang menepek muke ditepi jalan.. adakah ini mat rempit yang rompak laptop kawan aku pada 3bulan lepas?? and imagination startsssss... i now memang melampau.. but i cant hel that i cant stop thinking!!!

ok this case.. aku analyse diri aku kenapa aku TAK DAPAT. even kawan aku yang tiap2 sem bawak balik medal juga TAK dapat.. antara contoh2 yang dapat ialah:

a) orang yang duduk di bilik sepanjang hari

- yang dari pagi sampai malam pesan kat aku makanan. xpernah keluar dari floor masing2
- yang asyik dengan laptop sendiri sampai kerja sendiri xsiap
- yang duk mengelamun dalam dunia sendiri
- people yang 'makanan' nya ialah movies games and FB
- buat kerja and 'kelas' sendiri kat bilik
- senang citer tak kisah langsung penghidupan orang lain kat kampus tu

b) tak aktif koku
c) failing studies
d) ade kete dan moto dalam dua tiga bijik la, stended.
e) tiap tiap sem ada denda asrama
f) rumah tiga jengkal dari pintu gate kampus *bahasa kias rumah bapak giler dekat*

so kalau anda tiada ciri-ciri ini.. GOOD! patut nya orang macam diatas ni yang tak layak dapat asrama.. tapi malangnya YA.. mereka dapat.. amazed?? jangan sampai mulut and surat aduan budak2 ni sampai kat press sudah.. memang best kalau korang kena kan??

*sila SENTAP wahai orang atasan sekalian.. people are watching youuuuuuuu.....*

ohh nak saya citer pasal duit kena songlap dengan bendahari?? lepas ni okay!!

No comments: